









Usein kysytyt kysymykset
-
Du är alltid varmt välkommen att höra av dig till oss på [email protected]. Vi svarar så snabbt vi kan och hjälper dig gärna med både frågor om produkterna, din beställning eller bara generella frågor kring beredskap.
-
På vardera produktsida så hittar du tidigare omdömen från verifierade kunder via omdömestjänsten Yotpo. Här kan du läsa om alla omdömen från samtliga produkter och från hemsidan från tidigare kunder.
Att du ska vara nöjd med ditt köp är vår högsta prioritering - Så har du några frågor, funderingar eller vad som helst så är det bara att höra av dig så hjälper vi dig. -
Kyllä, maksutietosi ovat täysin turvassa, kun teet ostoksia kanssamme. Käytämme Shopify Paymentsia, joka on yksi markkinoiden turvallisimmista maksualustoista. Kaikki maksutiedot salataan SSL (Secure Socket Layer) -tekniikalla, mikä tarkoittaa, että tietosi siirretään turvallisesti ilman, että kolmas osapuoli pääsee niihin käsiksi. Lisäksi noudatamme Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) -standardia, joka on maailmanlaajuinen standardi, jonka mukaan meidän on suojattava maksutietosi mahdollisimman korkealla tasolla. Korttitietojasi ei koskaan tallenneta palvelimillemme, ja niitä käsittelevät ainoastaan turvalliset maksupalveluntarjoajat.
-
Toimitusaika on yleensä 1-3 työpäivää, riippuen sijainnistasi Ruotsissa. Ruuhka-aikoina tai ennakoimattomien tapahtumien sattuessa toimitusaika voi olla hieman pidempi.
-
Vid förbeställning: Leverans enligt information på produktsida samt mail.
Frakt: Snabb och smidig leverans med DHL till ditt närmaste ombud, inom 1–3 dagar. Fri frakt vid köp över 800 kr. Läs mer på vår fraktpolicy.
Returer: Vi erbjuder dig en enkel och smidig returprocess med 30 dagars öppet köp och returavgift på 49 kr (Under 800 kr) eller 79 kr (Över 800 kr). Skulle produkten vara defekt ersätter vi den snabbt utan extra kostnad. Läs mer under vår retur- och återbetalningspolicy. -
Om du har mottagit en trasig eller defekt produkt, vänligen kontakta oss på [email protected] så hjälper vi dig att göra en reklamation. Vi kan behöva bilder eller videoklipp som visar problemet för att vi ska kunna felsöka problemet samt verifiera att produkten är defekt. Se våra användarvillkor för mer information.